En i gänget..

Jahas, då va man här. Behovet att få skriva av sig lite nu som då gjorde så att jag nyss registrerade mig och skapade min egen blogg. Om jag blir en blogg nörd återstår att se.
 Förövrigt har dagen varit lugn. Tog sovmorgon idag eftersom resten av veckan kommer att bestå av tidig väckning p.g.a jobb. Besökte stan med min "på-kryckor-haltande" mamma där vi gjorde av med allt för mycket pengar. Hah. När vi kom hem ställde jag mig sedan vid spisen för att tillaga köttbullar, tro det eller ej men resultatet blev faktist bra! Jess. Johan och jag bestämde oss sedan för att ta en tupplur efter maten och efter väckning bar det av till Vesterby fotbollshall där en bunt fnittriga flickor mötte mig och ivrigt ville börja träna. Bra så. Nu sitter jag här och funderar om jag orkar träna lite här hemma eller inte. Soffan lockar nog mera men kanske jag måste ta mig i kragen och låtsas vara lite duktig. Väntar på att Johan skall anlända hem från träning, myspys står på schemat. Löööv it. 

6 dagar till Sol&Värme. Can't wait!  


Morjens


Kommentarer
Postat av: johan

De e ingen fråga om saken... Du BLIR en bloggnörd;)

2008-04-08 @ 04:49:51
Postat av: syster.

jag måste säga att det här trodde jag ändå aldrig;)

2008-04-08 @ 07:35:13
Postat av: ibrahimovic

vackert ansåfii :D ja ska berätta de imorgon, så man får se hur de känns sen! håller nog me johan, du blir HELT KLART BLOGGNÖRD! ;)

2008-04-08 @ 18:14:27
Postat av: ääli

okej,ääli är chockad!!!

2008-04-08 @ 19:39:34
Postat av: Timo

Välkommen bloggnörd:)

2008-04-09 @ 00:26:04
URL: http://timootorres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0