Regning tisdag

Usla regnväder. Urk säger jag bara. Vädret gör mig trött och de får mig bara att längta ännu mera till söndag morgon 07.10 då planet mot Gran Canaria lyfter. Skall bli såå härligt. Hoppas bara att jag int blir sjuk. Känns nämligen som om nånting håller på att bryta ut. De kittlar nämligen sådä äckligt i halsen som de ibland gör när man blir sjuk. Jag ber till Gud att jag hålls frisk. Skulle vara ödets ironi att bli sjuk nu.

Idag har jag vikarierat i gymnastik i högstdiet och gymnasiet. Det gick väldans bra förutom att jag levde i tron om att de var fredag vilket resulterade i kommentarer som för den sista gruppen säkert var en aning konstiga.. "Trevligt veckoslut" och "De e bra med sånhär smör-musik på fredag eftermiddag." var saker jag vällde ur mig. Snyggt. När jag sedan promenerade mot cykeln slog det mig att :" men faan anså, de e ju tisdag idag!" Jag fick mig ett gott skratt när jag hoppade på cykeln och trampade iväg hemåt.

Nu väntar jag återigen på att prince charming skall anlända hem från träning. Idag skall 390g daim glass slukas framför tv:n medan Liverpool-Arsenal pågår. Heja Liverpool. Har även tippat idag så hoppas turen är på min sida. Skulle sitta fint med lite resepengar! :)

Skall så småningom dra mig härifrån för att muscha ner mig under täcket och titta på film. Har inte ännu bestämt mig för vilken film de blir. Eftersom jag sett alla O.C säsonger nu( jag vet, jag är efter... men pga träningar kunde jag int följa med det när det gick i tv:n...) förgyller de inte längre min lediga tid. Jag har blivit sån O.C nörd att de nästan inte är klokt. Kanske jag borde börja om från säsong 1. Nää, de får nog vänta lite.. Men snart. Däremot låter Grease ganska lockande, har lite musikal-fiilis. Jo, så får det definitivt bli.

Apelsiner, apelsiner, apelsiner, hjälp mig att stoppa viruset som är påväg!
Adios!


Sufjan Stevens - For the Widows in Paradise  


                        


Kommentarer
Postat av: johan

Int blir du sjuk, ja känner de sidu me näsasnibben! Jah, GO Liverpool!:)

2008-04-08 @ 19:25:36
Postat av: ibrahimovic

tyvärr så tror ja nog att du kommer att bli sjuk :( nåneeej neej! fan sku du de!! 1-1 blir den 100e på de! jah.. du ska se stomp the yard, step up eller you got served!

2008-04-08 @ 21:31:33
Postat av: ibrahimovic <3

dom e så jääävla bra! you got served e bäst av dom alla! jag har den där stomp the yard hemma om du vil låna den! de så länge ut som om de sku bli 1-1 men de ble lite målfyverkeri sen ;)

2008-04-09 @ 16:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0