Gör mig frisk!

Jag blir galen på denna flunssa som inte vill ge med sig. Låt mig vara nu flunssa, jag vill bli frisk. Är ständigt trött och hänging och huvudet känns som om det sku väga ca 50 kg. Fiilis. Jag kan inte heller påstå att det finländska vädret gör en på bättre humör, snarare tvärtom. Snacka om deprimerande väder! Uschamej!

Igår landade MediHeli på vår gata, det inte varje dag man ser en helikopter utanför huset. Orsaken till att den var där var mindre rolig :(

Imorgon match, FAN vi ska dänga! Hatar att förlora och det är precis vad vi gjort allt för mycket den senaste tiden. Imorgon gäller det. Fiilisen e bra inför morgondagen. Jag är på G, bortsett från flunssan.

Nu kallar sängen, är dödstrött. Hoppas att krig-drömmen som plågade mig senaste natt lämnar mig ifred denna natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0