Ett år till på nacken...

Då har man återigen uppnått en onödig ålder.. Fast visst känns 19 ändå bättre än 17. En bra födelsedag hade jag som tibbringades i Iso Omena med bästa sällskapet och sedan kalas på kvällen. Gårdagen var det tjejernas tur att komma på kalas/middag. Kul var det, tack underbara chicks!

Helgen som gick spenderades i Hangö. Helgen som helhet kan beskrivas med ETT ord: OSLAGBAR! Fast vädret inte var det bästa på lördagen var humöret ändå på topp. Ingenting kunde stoppa oss eller dra ner fiilisen. Drickorna stritta och gick till spillo meeeen "det finns pengar" sa Jannica och köpte dubbelt flera nästa varv :D Att det var svettigt på den nya krogen Tivoli märkte vi i ett tidigt skede men det gjorde heller ingenting fö alla så vi lika ut. Haha. Bra musik och MYCKE folk var pricken på i:et. Det ända som fick mig att skaka lite var när en finnekärring blev tokig och ville slåss. Oops sa jag och gömd mig bakom Johan.
Det blev tidig väckning på söndag morgon men bra gick det. Solen visade sig också så vi riktigt njöt av det vackra sommarvädret när vi tittade på beach-fotis matcherna. Eftermiddagen och kvällen blev lugn och skön. Vi kollade EM-finalen och för en gång skull var det Johan som somna under matchen och inte jag :D

Adjö

Kommentarer
Postat av: johan

Nej jag somna nog int.. Du måst ha drömt;)

2008-07-03 @ 19:25:09
Postat av: ääli

haha,jo..men det trodde vi ju som sagt inte =P

2008-07-03 @ 19:26:18
URL: http://alexandraas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0