För mig är du hela världen...

Känns redan ensamt utan dig. Det har bara gått en endaste dag och jag saknar dig redan. Har inte riktit förstått att de kommande 6 månaderna kommer du att "bo" någon annanstans. Hoppas att det blir endast 6 månader. Men visst, många har klarat av detta förut oh jag tvivlar inte en sekund på att det inte skulle gå vägen. Bara allting börjar löpa på lite så blir det nog bra. Dessutom är du aktiv fotbollsspelare så du slipper ju ut på träningsledighet flere gånger i veckan, eller det hoppas jag iaf! :)

Nog kommer det ju allti att kännas lite konstigt att gå och sova utan dig bredvid mig, men nu har jag verkligen något att längta efter och se fram emot. Jag är lyckligt lottad som har dig, hoppas du vet det. Visst har vi haft det knaggligt ibland men det sägs ju att livet inte alltid är en dans på rosor. Fast för det mesta känns det nog som om vi dansar runt på en äng med leendet upp till öronen :)

Sitter och tänker på tiden då du och jag började hänga. Vi gick till Ramsholmen på promenader i sena natten och du sa till mig när vi satt på bryggan hur det kändes bra och lätt att prata med mig, eftersom du annors är lite blyg. Vi kunde diskutera allt mellan himmel och jord. Vem kunde tro att Johan Estlander Alias "Fotisnörd" skulle få en flickvän? Haha. Hur många gånger nämnde jag inte för Danne i högis hur Hot Johan Estlander är? Eller som man diskuterat med någo kompisar redan i lågstadiet om hur snygg du är och hur jäkla bra på fotis du är. Nu är du min, har varit det i 1,5 år och det känns fan så bra. Tiden har gått fort och vi har hunnit göra toooosn roliga saker tillsammans. Och mera blir det. Definitivt! :)

Förövrigt besätllde jag just en dator åt mig från Apple. En MacBook kommer snart att anlända hem till mig vilket känns Niiice. Äntligen fick jag den beställd. Har länge funderat på att beställa den och har sparat pengar till den nu en tid. Oh nu är det gjort. Jihhaa.

Imorgon är jag ledig, skönt. Ska träffa prinsessan. Ser mycket fram emot det. Länge sen vi hängt. Alldeles för länge sen.
Nu kallar sängen, ska drömma om dig Johan.

NATI

                                 
                                                   Min soldatgosse               
                              
                                         Denna kommer snart att pryda mitt bord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0