Min lediga dag

Telefonen ringde 25 före 9 ida morse när jag yrvaket svarade och blev uppmanad att komma med till IKEA samt mylly. Absolut tänkte jag och hoppade upp ur sängen och gjorde mig klar på endast några få minuter. Klockan 9 var skjutsen här och tillsammans med Piidi styrde vi kosan mot Raisio, vår första hållplats, IKEA. Sällskap fick vi av Ronny, Anna och Bus-Melker. Efter det fortsatte vi framåt en bit, och kom till Mylly. Hade ingenting speciellt jag skulle köpa men det hade däremot Piidi. Men månne hon int kom ut med toooosn kassar innehållande allt annat än det som fanns på listan. Men riktiga fynd gjorde hon ju nog. Själv köpte jag ett par till fotbollsskor. Kan ju alltid behövas. En väldans bra dag hade vi, definitivt. Det tror jag nog att du Ida också håller med om!? :)

Efter hemkomst stack jag iväg till BossaNova i sällskap med syster-yster och fiilis-jobb-polarn Sandra för att lyssna på underbara röster framförda av unga stjärnskott. Mycket bra, int kan man annat säga. Mycke folk och relativt bra väder var ett plus. Fiilis had vi där vi sto och sheikka med Boni och så svept vi lite dricka mellan låtarna. Det var alltså en chillkväll av högsta kvalite.

Hela dagen har varit perfekt och den avslutades också perfekt när gossen ringde.
Nu ska jag fara och sova, e så trött.
Natinati

Kommentarer
Postat av: jobb-polarn

jee :) lite kvälls underhållning före de e tuti-dags... håller me om att de va en lyckad kväll =) nu ska ja smörja in mina likben,sen sova...ses imoron på jobbet,natikramar :)

2008-07-15 @ 22:32:26
Postat av: Pidster

Tottakai! :)

2008-07-16 @ 07:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0