Enjoy!

Detta inlägg kommer på beställning av pojken som vill ha nånting att läsa när han ligger inspärrad på militär området. Vad gör man inte för dig Johan :)

Gårdagen följde jag med till Åbo för att se på herrarnas match. Tar varje tillfälle i akt som jag får att träffa honom. Värre var det när jag sku köra honom till porten. Det var som om hela min värld skulle ha blivit grå. Det sista jag ville var att han sku fara in tilbaka. Ville bara ha honom hos mig, och kramas. Det kändes faktist riktigt uruselt att gå till sängs igår. Fy bubblan. Jag önskar att dessa 6[förhoppningsvis] månader går fort. Kalla det löjligt eller vad som helst, men det har gått endast en vecka och jag saknar honom som aldrig förr. Det är väl bara ett tecken på hur mycket man tycker om honom..

Idag hade vi första träningen på 2,5 vecka. Fan så fiilis. Fotboll e nog hurja det. Hade lite dålig fiilis först när de regna så, men de ändrades hastit när man kom ut på plan och hade underbara lagkaverin runt omkring sig som fick en att skratta. Den dåliga fiilisen var som bårtblåst på endast några få sekunder. Härligt!

Nu ska jag börja hoppa isäng. Skönt med ledig dag imorgon. Får se vad man hittar på. Hoppas det är fint väder, men det är väl för mycket att hoppas på i detta land.

Ge mig veckoslut och Johan, NU!

Natinati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0