29.6.2008

29.6.2001 fick jag ett besked som förändrade mitt liv på endast några sekunder. Många tankar snurrade runt i huvudet just då, men den största var väl hur jag sku klara mig utan Pappa Henry. Han lämnade jorden alldeles för tidigt och var frisk som en nötkärna. Varför? Det är frågan jag aldrig kommer att få svar på. Kan inte förstå att de nu, idag, gått 7 år sedan denna hemska händelse. Känns som om det var igår. Det går inte en enda dag utan att jag tänker på honom.
Kan inte förstå att jag Aldrig mera får se honom.
Men fast han inte är Här, så är han ändå här med mig. Det vet jag.

Jag saknar dig Pappa Henry

       
                     <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag älskar dej gumman. Ja kommer alltid att finnas här för dej. Hoppas du vet de!

2008-06-29 @ 20:44:09
Postat av: sandra

grattis bruden!! vafö ha int du sagt att du skriver blogg?? kommer till ekenäs på to så ja tänkte kanske komma in å säga hej,så e du på jobb då så ses vi! Ps. fint skrivet om din pappa å inlägget om A-L :)

2008-07-01 @ 11:51:55
Postat av: malin

jag beklagar :( men du är en grym brud o verkar ha ett bra liv nu iaf. ses förhoppningsvis i ettan snart:)

2008-07-01 @ 17:38:51
URL: http://malinsss.blogg.se/
Postat av: Jannica

Awwh :( Du vet att jag finns här om du nånsin känner för att prata mer om de hela, vi har ju båda gått genom samma sak. Men meningen är inte heller att du skall glömma, vet själv också att de inte går en dag utan att man tänker på det.. Men vad kul att du bloggar, så när jag är i USA så får jag läsa hur du mår hela tiden :) skoj skoj!! PUSS

2008-07-01 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0