Bra köp!

Sitter hemma i min ensamhet och lyssnar på en av de nya skivorna som kom på posten idag, nämligen Sara Bareilles. Kan int annat konstatera än att det var ett suveränt köp, likaså Rihannas cd. Även filmen Facing the Gigants som också kom på posten idag ligger högt på listan över favoritfilmer. Dessa rekommenderas alltså!

Längtar till helgen och midsommaren som i år igen firas i skären med mamma, Lasse och min Johan. Ska bli hur kul som helst. Köpte svrivelspö, metspön, drag och piltavla idag som förhoppningsvis ska göra helgen ännu bättre. Ska bli så skönt att få åka ner dit och bara vara. Hoppas vädret är någolunda bra bara, tyvärr har dom ju lovat lite skitväder. Men hoppas kan man alltid!

Något som får mig att längta så långt fram som till september månad är besöket till Sweden med syster där vi ska tillbringa to-sön för att bl.a. gå på konsert. Coldplay ska beskådas och jag kan inte annat än läääängta. Deras musik ger mig rysningar. Me like. Men dit är det ju en tid och mycke kuliga saker kommer att hända före det. Har alltså mycke att se fram emot :)

Denna dag har spenderats på jobbet, i matbutikerna samt på sommartorget där vi med prinsen smällde i oss en våffla, köpte godisremmar och jordgubbar och frös. Senare besökte jag Magasinet med Piidi där hon visade mig den nya Bacardi Breezern. LILA dryck, kan int bli bättre. Kanske måst köpa såna som inredning till mitt rum, sku passa uuutmärkt. Hehe.

Nu ska jag fortsätta njuta av Saras ljuva röst.

En riktigt trevlig midsommar allihopa!
                                  

Kommentarer
Postat av: Timo

Coldplay live. Nu blev jag avundsjuk.

2008-06-22 @ 17:53:48
URL: http://timootorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0