Glädje av högsta grad!

Trots att vi fick stryk i vår sista match kan jag inte vara annat än lycklig. Fick uppleva världens bästa överraskning idag när det var dags för samling vid Centrumplanen. Kom cyklande från jobbet och såg någon på kryckor, jaha tänkte jag. Vem är det? Jag cyklade förbi och tittade på kryckoprotesen när jag märkte att det var MIA MIN MIA som anlänt hem från USA. Den lilla filuren hade skojat med mig och senast i förrgår sagt att hon kommer hem till Finland om 2 veckor. Att se henne idag var alltså något som jag verkligen inte hade väntat mig. Vårt möte resulterade definitivt i tååårar. Gud vad härligt lycklig jag känner mig och är sjudundrande glad över att Du äntligen är hemma igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0