På G

Är det verkligen fredag igen? Jag hänger inte med, inte på långt när. Jag blandar på veckodagarna och lever antingen 2-3 dagar före eller efter. Skönt med helg är det iaf så jag ska inte klaga. Vädret är ju inte heller fy skam så det gör det hela ännu bättre.

Kvällens planer är fortfarand lite öppna, nånting ska göras med Johan men vi vet inte ännu riktigt vad. Kanske de blir myspys bara och någon bra film. Det är ju trots allt det skönaste. Jag är så himmelens trött nuförtiden, ingen skillnad fast det är mitt på ljusa dagen så känns det som om jag sku kunna somna stående. Det tar på att jobba heltid när man inte är van. Men fan så kul det är. Trivs som fisken i vattnet bland alla kläder och det kommande året tror jag kommer gå galant.

På tal om kläder så har jag nyss städat mitt klädskåp och slängt bort en hel ikea kass fylld med både använda och oanvända kläder och ändå tycker jag att det fortsättningsvis är lika lite rum i klädskåpet. Inte blir det ju bättre av att man drar hem nya kläder varje dag heller. Skärpning behövs omedelbart! Morsan blir rabiat ;)

Imorgon är det jobb, 18-års kalas samt Eif-supe som står på tapeten. Match på söndag gör så att de blir vatten pimplas under kvällens fest men riktigt roligt blir det säkert i alla fall. Det blir desto mer firas nästa helg istället. Helgen med stort H! Kan inte fatta att Jag ska få bära den vita mössan.

Nu ska jag bränna en ny cd-skiva och sen ska jag sticka ut i det vackra vädret på en länk.

Adios Amigos!


Några favorit låtar för tillfället:

* Imogen Heap- Hide and Seek
* Sara Bareilles- Love song
* Taio Cruz Feat Luciana- Come on girl
* Enrique Iglesias- On top of you
* The supermen lovers- Starlight

 
Listan sku kunna göras lång så lika bra jag slutar här och nu.


Kommentarer
Postat av: ääli

hur går det med vår lugna låtar samling? :) jag väntar med spänning..

2008-05-23 @ 18:22:52
Postat av: malin

hoppas vädret e perfekt nästa lörda, för studentdagen e nog en av de bästa dagarna i livet=) var ska du jobba i sommar? o va ska du göra i höst?

2008-05-25 @ 16:03:48
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0