Senaste..

Tja, då var det väl dags för en uppdatering igen då... Vappen har passerat och med den verkar det också som om våren anlänt, tackar Gud för det. Härligt härligt. För att lite återgå till vappen, jag spenderade den med de bästa av de bästa, nämligen Ääli&Piidi. För mig invigdes årets grillsäsong och allting var perfekt. Vi njöt av god mat och gott sällskap före vi drog iväg till ett rätt så fullt ettan. Där slutade kvällen tyvärr lite tokigt för min del och jag tvingades bege mig hem tidigare än planerat. Synd eftersom fiilisen var på topp. Nåja, skall inte klaga, hann iaf göra "cykel-pumpen", och inte bara en gång ;) Haha..

Gårdagen var lugn och några efterlängtade varelser från Österbotten anlände till Ekenäs för en 4 dagars visit. Roligt att ses efter så lång tid. Ojoj, man träffas alldeles för sällan.
Idag har jag också tagit de lugnt. Började dagen med att bege mig till sjukhuset för att lägga mig på operations bordet. Allting gick bra och jag är vid liv, hah. Tröttheten har smugit sig på mig hela dagen och nu som då har jag funnit mig själv rycka till och vaknat dräglande mot dynan. Snyggt de. Man kan ju fråga sig vad man gör uppe denhär tiden ännu då? Tja, men när man int ändå får sömn.

Morgondagen blir nog också lugn, som de kommande 2-3 veckorna. Inga fotisträningar,och matcher missar jag också, blää :( 
Skall besöka stan imorgon med familjen, göra av med pengar på onödiga saker och bara njuta av det förhoppningsvis vackra vädret och trevliga sällskapet. Under eftermiddagen blir det träning för "små-flickorna" x2.

Söndagen bär det av till Helsingfors där Finland-Island match skall beskådas. Heja Finland. Efter hemkomsten bär det av till Centrumplan direkt för att där skåda det som verkligen visar att sommaren är påväg, nämligen Ettans första hemmamatch. Hoppeligen blir det vinst också, och en Pato målchest :)

Nu måst jag låta syster sova, tror jag stör henne..

Ha ett skönt veckoslut!

Kommentarer
Postat av: syster

int störde du:)

2008-05-03 @ 09:09:12
Postat av: ibrahimovic <3

aj de kommer att göra en pato :D härligt.. 3-0 vinst

2008-05-04 @ 11:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0