Imorgon..

..åker jag till Sverige. Tillsammans med syster, Hannah och hennes pojkvän åker vi över för att beskåda Coldplay i Globen på torsdag kväll. Can´t wait. Får redan rysningar bara av att tänka på att vi verkligen skall få höra dem live. Deras musik kanske är lite speciell, men mig har dom iaf lyckats fånga. Visst ska vi hinna shoppa de resteriga dagarna också. Finns ett och annat jag verkligen hoppas hitta och få med mig hem. Ska bli skojigt att shoppa loss lite och ha "sister-time". Händer tyvärr alldeles för sällan. Minns när jag skrev ett inlägg om att jag skulle till Sverige i september, och vips är den tiden här nu. Ska verkligen bli skönt att komma bort från den gråa vardagen och göra lite annat.

Fick idag igen ett mer än trevligt samtal från en saknad person. Tack gumman. Dagens höjdare.

Nu ska jag klämma i mig en nektarin medan jag njuter av favorit programmet Top Model och sedan ska jag krypa ti kojs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig resa søtis. Hælsa syster!

2008-09-16 @ 20:28:21
URL: http://londonida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni ska ha askul i Sweden! Hälsa Hannah och syster och fråga systern om hon alls fick mitt medd här i veckan? ;)

2008-09-18 @ 17:24:43
URL: http://lindik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0