Lördag

Då var det lördag igen. Har just ätit godaste korvsåsen och nu sitter jag här i soffan och kollar på veckans repriser av sjukhuset. Ska snart göra mig färdig för att gå och kolla på match. Men lite tid har jag att döda innan klockan blir 3, så jag tänkte göra det med ett inlägg.

Blev glad när jag öppnade ögonen idag morse och fann den finaste av juveler bredvid mig. Stack sedan iväg på jobb. Faktist lite folk i rörelse idag. Tiden gick fort så jag klagar inte. Och snart blir det alltså div.2 fotboll. Kvällens planer är ännu lite oklara. Lutar mot en lugn hemma kväll, men syster är seg och förösker med alla metoder få mig till Åbo för gå på bio och fira Thomas. Nå, jag får se vart det bär.

Ida, jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ann-Sofie, jag saknar dig med!

2008-09-28 @ 11:15:22
URL: http://londonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0