Vändag

Jag hade en gemytlig vändag. Vaknade upp bredvid världens bästa Johan som skulle servera morgonmål på sängen men istället tog vi en morgonpromenad tillsammans och åt mammas gröt när vi kom hem. Fortsatte sedan dagen med ett svettigt BodyStep pass på sportten. Jag var alltså ledig igår, därför hann jag njuta så. Kvällen innbar vändags middag med Boni och Jannica. 3 rätters middagen var u t s ö k t. Boni och jag sökte oss sedan vidare till krogen. Helt bra fiilis och ganska mycket folk.

Idag har jag hunnit ta en morgonpromenad och besöka simhallen. Skönt. Min kära pojkvän har krapula, och det är förståss väääldigt synd om honom. Han är ynklig. Men den bästa.



Kommentarer
Postat av: malin

Så fin du är!

2009-02-15 @ 21:15:33
URL: http://malinsss.blogg.se/
Postat av: syster

äntligen en uppdatering:) så fint du hade fixat! puss

2009-02-15 @ 22:02:50
Postat av: HannaH

Jag håller med syster :]. Tack snälla för messet du skickade på vändagen, det gladde mig. Det där med att Johan är bakis, Matte är lite förkyld och han är sååå sjuuuk ;).

2009-02-17 @ 06:53:56
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha min berry pie klassa inte med pa dessa bilder, thanks :(

2009-02-18 @ 20:11:07
Postat av: Anonym

hahah :D

2009-02-18 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0