Jag vill bli frisk..

Snälla gode Gud, låt mig slippa löpa stafett mellan wc:n och sängen/soffan bara för att någo äckliga dumma amerikanska bakterier bestämde sig för att följa med mig hem. Sen nyårsafton har detta helvete pågått. Jag vill bli frisk nu. Jag är bitter och sur som en citron för tillfället. Hoppas att helgens Åbo besök inte blir inställt. Jag vill så gärna åka dit och våldsgästa min älskade syster och hennes sambo+leva lyxliv i deras lyxiga lägenhet och bli extra ompysslad för att jag e lillis.

Kommentarer
Postat av: storasyster

jag hoppas verkligen att du tillfrisknar till lördan. har hur mycket mys och ompysslande som helst att dela ut:D

2009-01-08 @ 14:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0