Frrrruktansvärt bra.

Min helg har varit s u p e r. Fredag bar det av till gymmet där BodyPump stod på programmet, skönt. Sedan blev det Idol med finaste Johan. Lördagmorgon svisha jag iväg till stan och uträttade ärenden med Ääli. Senare blev det Santa Fé grillbiff, ett glas rött, och en sjukt god chokladfondant bakelse. Till tonerna av "Fredrik Åkare och Cecilia Lind" sjöng vi sedan vackert med Johan medan vi körde runt i Österby. Så kan man också fördriva tiden, sini. Jag fick sedan finbesök av Ääli och Boni som jag tillsammans med kollade filmen "Bröllopsduellen". En typisk flickig film, och en bra sådan! Jess sa vi, och började leta bröllopslåtar. Vi skrattade, lyssnade på musik, skratta lite till åt fotbollsfoton och mittiallt var klockan 02.00. Shakki sökt sig hem och jag fick nattligt besök. När jag precis hade somnat fick jag ett samtal och efter några minuter satt jag utanför Prisses och väntade på syster och Thomas.
Mamsen, Lasse, syster och Thomas gav sig just av hemåt från att ha smaskat Doris bullor, fazers blå, och druckit glögg med oss här på Eriksgatan. Tack för fint sällskap hörni!

Jag har de finaste vännerna, definitivt!


Nu ska jag tvinga Johan att se "Och så kom Polly" med mig. Jag vet att han innerst inne vill.

Kommentarer
Postat av: syster.

stackars johan, han verkar nog inte ha mycket att säga till om:)

2009-11-09 @ 20:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0