Ny stad, ny skola.

Dålig uppdatering på denhä fronten, än en gång. Men det beror förstås på att mycke har hänt, och tiden har kanske inte riktit räckt till. Nu befinner jag mig i vilket fall som helst i Åbo. Är inne på andra veckan i skolan nu redan. Det var mycket ny info förra veckan men allting verkar ändå bra. Jag tror att jag har hittat rätt linje.

Denna dag började med kreativitet, samarbete och kommunikations kurs ute i solskenet på vårdberget. Ett väldigt bra sätt att starta dagen på.
Som bäst sitter jag hemma och skall om 1h dra mig tillbaka till skolan på stödkurs i finska.

Kvällens planer är ännu inte fastslagna, men jag kan slå vad om att vi hittar på någonting roligt och underhållande i denna fina stad. I like Åbo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0