Lycka är..

att ha en så fin syster som Du. Kan du int komma hem till Ekenäs? Snälla?


Kommentarer
Postat av: malin

Så söt du är. jo, tränande är kanske inte huvudmoment i detta, men tröttsamt att bli trött av att gå till butiken:)

Du vet inte om någon som har studerat via nätet på Åa?

2010-04-26 @ 10:37:11
Postat av: malin

Så är det, är ju van att kämpa så:)

Jo, min studieplan för sista år sket sig trots att jag fått muntligt godkännande. så för att få en utbildning måst jag hitta 30studiepoäng jag kan ta någonstans!

Vad studerar du?

2010-04-26 @ 11:14:55
Postat av: malin

Till förskolelärare! Det skall vara något som man kan ta vidare med i förskolan, och i dagens läge kan man ju nästan ta allting :) Har funderat på psykologi, men blir säkert för svårt med universitetsstudier för denna dam ;)



Skulle jag bo i finland skulle jag för tillfället gå tredje året till socionom, men planerna ändrades fort!

2010-04-26 @ 11:40:13
Postat av: syster

nästa helg ses vi:)

2010-04-26 @ 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0