Dag 19. Detta ångrar jag.

Det finns många saker jag har gjort som jag inte borde ha gjort. Men sådana saker har jag lärt mig att inte göra igen. Det är lite så vårt liv fungerar tycker jag, vi prövar och gör bort oss och lär oss.

Men det finns en sak jag verkligen ångrar. När jag var på läger på Tofö hade jag fått låna min pappas gamla telefon för att jag skulle höra av mig och berätta hur vi har det under lägerveckan. Jag hörde av mig flera gånger, till mammas jobb.. Mamma påpekade för mig att pappa hade frågat henne varför jag bara ringer till henne och inte alls till honom. Jag tänkte inte mer på det, och ringde inte heller pappa. När jag kom hem från lägret var det för sent. Jag hade inte pratat med honom på hela veckan och skulle inte få en chans att göra det nånsin igen heller. Det ångrar jag.

Kommentarer
Postat av: Josie

<3

2010-12-14 @ 22:11:43
Postat av: malin

:( Men jag beundrar din styrka!!!

2010-12-16 @ 12:35:23
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0