Dag 6. Min dag.

Min dag började tidigt som vanligt. Att 'jobba' på dagis ger en inte sovmorgnar precis. Fick däremot sällskap av en sömnig sambo till frukosten som var en väldigt trevlig start på dagen. Alltid roligt att ha sällskap på morgonkvisten. Traskade sedan iväg till Kastanjen. Väl framme ritade jag 22(!) bilder till julkalendern, puuh. Tog cirkus about 3 timmar. Men nu är det fixat. Hade en trevlig dag på dagiset med söta barn. Jag stortrivs i deras sällskap.

När jag kom hem fixade vi ihop en couscous-kycklingwook som blev mumsfilibabba. Vilade lite på maten, hämtade mitt H&M paket och mötte sedan upp syster och Sofia för teaterbesök. Utrensing. Mycket bra, rekommenderas!

Nu sitter jag och väntar på att Johan ska komma hem från futsalträning. Sen blir det nog att lägga öra på kudden. Tidig väckning imoron igen.

Men en bra dag har min dag varit.


Det här fanns i H&M paketet. Behålla eller skicka tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Nek

allt för lång! där som du har handen ungefär borde den sluta, vid lillfingerspetsen...

2010-12-02 @ 07:43:56
Postat av: syster

klänningen var nog en keeper.

2010-12-02 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0