Dag 7. Min bästa vän.

Jag har många fina kompisar och fina vänner. Mina närmaste vänner finns alltid där för mig och kommer alltid med goda råd.(Speciellt Alexandra, hon har ALLTID någo bra att komma med ;) ) Dom får mig på bra humör och är härliga personer att hänga med. I love them!!

Men för att ta fram en bästa vän så måste jag nog säga sambo Johan. Han känner mig utan och innan. Han finns där när jag är på bra humör och vill dela min glädje och han är där när jag är ledsen och behöver tröst. Han är så sjukt rolig typ att bo ihop med och han kan verkligen bjuda på sig själv och få mig att skratta. Han har också en förmåga att kunna överraska, när som helst. Han är en romantisk typ och ibland alldeles för snäll. Det känns skönt att få en kärleksförklaring vilken tid på dygnet som helst och man vet att de är äkta vara. Senaste lördag natt vaknade jag kl.04 av ett mess där det stod "Hörde just "Just the way you are" o kom att tänka på att de e ju sjukt hu jag tycker om dig", jag menar, vem blir inte glad av sånt? Jag är lyckligt lottad.

Johan är nog min bästa vän och ett liv utan honom skulle vara tråkigt. Riktigt tråkigt!









Kommentarer
Postat av: Jannica

Fina flickor, och en fin kille <3

2010-12-03 @ 06:28:48
URL: http://jannicafinnberg.blogspot.com
Postat av: BFF<3

<3 Fint <3

2010-12-03 @ 15:02:20
Postat av: Mandy

Och igen, jättefint skrivet! Man blir ju riktigt rörd över hur fina texterna e :)

2010-12-05 @ 19:20:10
URL: http://mandyay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0