Bye bye Julen.

Jaa, jag har då idag kastat ut julen. Ljusstaken fick se mörkare tider när den blev nerpackad i sin låda. Jag tyckte det var dags att låta den gå i sommar sömn. Den har inte varit tänd, nej, bara prytt mitt fönster här hemma i Ekenäs eftersom jag varit för lat för att ta bort den. Bättre sent än aldrig säger man ju. Har ni packat ner julen, eller e ni lika lata som jag? :D

Nu ska jag få skjuts av mamsen till Karis, sen e de back to Åbo. Och imoron skall jag få gå till skolan igen, Halleluujah. Tänk att det kan vara så roligt att få gå till skolan...


Kommentarer
Postat av: Nek

ja tog ner ljusslingorna i lördags, men ljusstaken e kvar ännu, ska ta den sen när ja hinner, men nej dom har inte varit tända sen vi fira Knutte å Knuttes kusin som också heter Knutte...

2010-03-03 @ 08:00:05
Postat av: syster

fin ny bloggdesign du har fixat:)

2010-03-03 @ 09:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0