Dag 5. Vad är kärlek?

Nästan lite filosofisk fråga.... Hmm. För mig är kärlek någonting man mår bra av. Någonting som gör en lycklig. Jag är lyckligt lottad som känner kärlek från en fin familj, från härliga vänner och framför allt från finaste killen på jorden. Att få höra uppmuntrande ord om vad man betyder för någon är härligt. Att ge sådana kommentarer är Johan väldigt bra på. Det känns liksom äkta och det får mig på så sjukt bra humör.

Att en vanlig vardag blir hur bra som helst bara för att den tillbringas med personen man älskar är kärlek för mig. Man klarar motgångar och blir starkare av dem och man glädjs åt trevligheter tillsammans. Man vågar också visa känslor med de människor man känner kärlek med. Kärlek får fram alla känslor inom en.

Kärlek är fint och jag hoppas alla människor känner/får känna kärlek.




Kommentarer
Postat av: syster

ni har så många fina bilder på er två.

2010-12-02 @ 20:17:24
Postat av: Mandy

Jag måst bara säga att du skriver jättebra! Mycket fina texter. Hihi!

2010-12-05 @ 19:16:18
URL: http://mandyay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0