En helt vanlig annorlunda lördag.

Dagen började med kyrko besök. Dom tände ljus för farmor. Vi åkte sedan vidare till gravgården för att tända ljus på pappas och fammos grav. Efter det promenerade Johan och jag hem till deras nya lägenhet. Där spelade vi kort med mommo Doris och Benita. En väldigt trevlig lördag eftermiddag.

Senare på dagen gick jag till punttis medan J hade futsal träning. Det var då som de märkliga skedde. Jag var ensam i gymmet när en man kommer och tittar in och säger: "Hej hej, jag måste bara titta in och se vem som var här". Han var trevlig och artig och 50+. Jag fortsatte träna och efter en stund tittar samma man in igen och säger:

Mannen: "Har du program?"
Jag: "Jo!" (trodde han snackade om träningsprogram..)
Mannen: "Har du program för ikväll?"
Jag:  "Ehhhm, joo....."

Mannen: "Har du sällskap ikväll?"
Jag: "JO!"
Mannen: "Okej, bra."

Och så log han och gick. Den trevliga mannen var inte längre så trevlig utan mer obehaglig.

Efter gymmandet besökte jag Masaby för att se ESC/2 få stryk med 5-2. Det var i alla fall en trevlig road trip med fina boys. Nu ska jag lägga öra på dynan, eller rättare sagt på favoritkillens axel och somna gott.

Kommentarer
Postat av: malin

jag är på ett dagis här i Sandefjord! Har egentligen 3 veckors praktik, men jag jobbar in massor med timmar och har bara 2 veckor.. Så denna vecka till o sen får ja åka hem, jippi!

2010-11-07 @ 17:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0