Kämpar på.

Gårdagen var ett helvete. Inte för att Johan fyllde år, nejdå, det var den enda trevliga saken med gårdagen. Flera gånger under promenaden till skolan steg jag tokigt som gjorde så sjukt ont i knät att jag bara skulle ha velat riva mig i håret, slänga kryckorna i ån efter att ha slagit dem i broräcket 1000 gånger, skrika dom fulaste av svordomar och till slut ta till lipen. Jag gjorde inget av det här, utan traskade snällt vidare till skolan. Int räckte det ju heller med det här, utan därtill hade jag en fruktansvärd verk i korsryggen som antagligen har kommit eftersom jag säkert spänner mig på något underligt vis när jag inte kan gå normalt. Jag kände mig som en gammal tant som hade sett sina bästa dagar. Suck.

Stack hem till mamsen igår kväll p.g.a. frissa besök idag. Som sällskap hade jag två söta flickor och tack vare dem kändes slutet på gårdagen trevligare.

Jag hade min första skit dag sen operationen, hoppeligen kommer inte en likadan på en lång tid. Nu har en vecka gått, och nu är det bara ca 8 veckor kvar tills jag hoppeligen får börja springa. Längtar....




Kommentarer
Postat av: Ääli

8 veckor går fort...kämpa på <3

2010-10-20 @ 19:31:51
Postat av: Märta

Det kommer att gå jätte snabbt! Du är stark! <3

2010-10-20 @ 21:30:17
URL: http://happysmile.devote.se
Postat av: Jannica

Kämpa på buse. Som en positivare så måste jag igen säga, de kunde också ha varit värre! Mycket värre. Men du, 8 veckor går ju hur snabbt som helst, du har ju mig bakom knuten, o hej, jag har ismaskin!!!!! ;) Puss älskling!

2010-10-21 @ 07:17:58
URL: http://jannicafinnberg.blogspot.com
Postat av: Jannica

P.S. åtminstone har du tur som ser helt fans myki snyggare ut en bruden på din bild!!!!!!!

2010-10-21 @ 07:19:03
URL: http://jannicafinnberg.blogspot.com
Postat av: BFF<3

<3 kämpa på älskling.. jag skall hjälpa dig med dina övningar sen när du kommer hem så då kan du springa lika bra som Usain Bolt om 8 veckor :)

puss<3

2010-10-21 @ 09:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0