Suverän helg.

Det har verkligen varit en suverän helg. Fredagen var det fotbollsträning och på lördag match. Tidig start till Björneborg och slutreslutatet 1-1 var vi alla nöjda med. Vi blev bjudna på champagne när vi återvände till omklädningsrummet och det kändes skönt att kunna konstatera att vi hållit vårt mål, nämligen att hållas kvar. Festen fortsatte sedan i Åbo med nästan hela laget. När det blev krogtider lämnade vi "junnuna" hemma och stack vidare. Monkey levererade och fiilisen var på topp.

Idag har det varit shopping och mys. Jag tänker visa er en kvällens, men bara för att ni skall få se min nya rock. Som jag tycker mycket om.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej snygging!



E du i Åbo den här helgen? Oskar har keikka med sitt bänd på lö-kväll så vi kommer alla dit på förmiddagen... Men jag tänkte gå på lite shopping medan dom e och förbereder allting! Så om int du har nå annat för dej så får du gärna joina :)

2010-10-04 @ 10:49:52
Postat av: Ann-Sofie

Right back at ya! :) Jag vet int ännu om jag åker hem till Knäse eller om jag stannar här.. Men jag kan höra av mig när jag vet, e jag här träffar jag dig mer än gärna!! :) Vi hörs.

2010-10-04 @ 21:53:12
URL: http://ansos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0