Förväntningar.

Jag har idag bokat tid till något som jag länge planerat att göra. Det bästa var dessutom att jag fick tid tills imorgon. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag efter läkarbesöket imorgon kan dra en lättnadens suck över att jag vet hur jag skall bära mig åt för att göra min vardag till vad den en gång varit. Jag är trött på alla "en del människor måste bara leva med det" och "vi vet nog inte riktigt vad som orsakar det.." svar. Under 7 års tid har jag sprungit på undersökningar men inte blivit så mycket klokare. Jag vill ha ett svar. Och jag vill kunna vara som vanligt.

Håll tummarna och tårna, please.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag håller tummarna och tårna för dej, så kan du göra samma för mig. Hoppeligen så får du äntligen nåt klokt svar. Puss påddi fina <3

2010-09-30 @ 17:00:00
URL: http://jannicafinnberg.blogspot.com
Postat av: BFF<3

Jag håller tummarna <3 hoppas hoppas hoppas !

2010-09-30 @ 22:04:43
Postat av: malin

jag håller tummarna för dig! vad är det för "fel" du har?! Kram!

2010-10-01 @ 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0