Ugly-AnLi

Vi blev bjudna på middag till vår klasskamarat idag. En middag som för övrigt var super, god mat och härliga engelsmän. Ett trevligt slut på den här helgen.

Men,
medan vi väntade på att bli upplockade från tågstationen hann vi ta några rejält fula bilder. Dom här bjuder vi på, så att ni också ska få skratta lika mycket som vi gjorde. Jag vet inte hur många gånger vi klämde ur oss "Jag kisar snart ner mig".....





Nu säger jag som farmor, ett gott skratt förlänger livet. Och idag har vi definitivt förlängt våra liv med åtminstone 10 år.

Nu tar jag kväller.

Kommentarer
Postat av: syster

en snygg scarf har du iaf. :)

2011-04-04 @ 20:24:26
Postat av: BFF<3

HAHAH .. inner beauty :)

2011-04-05 @ 16:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0