Låt mig berätta.

När jag satt nere i köket och kollade på den droppande kranen tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg om hur otroligt dumt det är att ha en kran för varmt (läs: kokhett!) vatten och en för kallt vatten. Men förvånansvärt nog har min kära medresenär redan gjort det. Vi tänker så otroligt lika att ingen kan förstå. Hon säger det jag tänker, och tvärtom. Till och med hennes näsborrar fladdrar när hon skrattar. Jag som alltid har trott att jag är den enda som är på väg att lyfta från marken när någon säger något som är riktigt kul. She's too good to be true. Jag är så glad att jag delar detta äventyr med min Lina-Lee.


Kommentarer
Postat av: Ääli

vad snygga ni är :)

2011-02-19 @ 19:00:05
Postat av: Fredrika

Alltså GUUUD, va fina ni e!

2011-02-19 @ 20:00:53
Postat av: Ann-Sofie

Tack flickor. Själva e ni snygga! :)

2011-02-20 @ 00:01:24
Postat av: malin

Haha, det gör mina näsborrar med. Och alla har roligt åt mig då jag skrattar:)

2011-02-20 @ 21:08:33
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0