Måndag igen.

Då vad det måndag igen, och bloggen har som ni märker varit fylld med nya inlägg sen senaste måndag. Aj nej. Förlåt förlåt förlåt. Är ni många där ute som muttrar över att bloggen sällan uppdateras? Snälla säg att ni är många många så ska jag ta mig i kragen och förgylla era dagar med bilder och berättelser.

Den här veckan blir det ett sju jäkla pendlas mellan Åbo-Ekenäs. Åkte till Åbo sent igår kväll efter att ha jobbat 12 timmars dag, gick till skolan idag morse, kom hem och hoppade i bilen till Ekenäs. Så här sitter jag nu och tittar ut på det äckliga vädret och skall småningom iväg på en nattur.

Imorgon blir det frissa besök (what to do? ge mig förslag snälla ni, kort? långt? ljust? mörkt? skalligt? grönt?) och sen tillbaka till Åbo för att fira min fina väns födelsedag, gå på fotbollsträning och förhoppningsvis hinna utbyta några meningar med min sambo som jag inte hinner träffa alltför mycket denna vecka.
Skola på onsdag, och sen tillbaka till Ekenäs igen för att ha ytterligare en nattur och tillbaka till Åbo igen på torsdag. Då blir det fotbollsträning och back to school party!

Som ni märker har jag en fartfylld vecka och mycket roligt att se fram emot.



Kommentarer
Postat av: Anonym

KORT! :) o ljust.

2011-09-12 @ 19:24:14
Postat av: Josie

Den förra kommentaren var av mej sen ;)

2011-09-12 @ 19:25:14
Postat av: Amme

du har no läsare :D

2011-09-12 @ 20:57:22
Postat av: BFF<3

KORT KORT KORT Ann-Sofie !! Du har så fint ansikte <3 KORT !! Thats all :)

2011-09-12 @ 22:55:41
URL: http://olibettes.papper.fi/
Postat av: Syster

Trevligt med ett nytt inlägg, speciellt såhär på morgonnatten då john blund plockat med sig sitt sömnströssel och lämnat slottsgatan alldeles för tidigt.

Och du vet vad jag hoppas på på hårfronten:)

2011-09-13 @ 04:19:07
Postat av: Jannica

Klart du har läsare, jag kikar in varje dag, men mycket sällan får man läsa ett nytt inlägg, suck :( Haha. Hördu, hur sku de vara med sådär halvlångt?? Du har ju ett fantastiskt ansikte, med mycket fina drag, och dom skulle komma fint fram med lite kortare hår. Men eftersom jag vet att det är svårt att göra nåt drastiskt, så kunde du ju gå till en mellanlängd? PUUUSSS ses idag vid ärrän ;)

2011-09-13 @ 07:30:54
URL: http://jannicafinnberg.blogspot.com
Postat av: #9

Du vet nog hurdan frisyr du ska ha! ;)

2011-09-13 @ 07:44:46
Postat av: Shoppingmoster

Jag tycker att du skall uppdatera oftare. Har varit in varje dag o tittat men,men.....!!

Håret?? Halvlångt o def. ljust!!!!!

2011-09-13 @ 08:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0