Underligt

Igår jobbade jag min sista dag som heltidsanställd på Exact. Mammaledigheten är över för M som börjar igen på måndag. Det hela känns aningen underligt eftersom jag i ett års tid begett mig till Kungsgatan 7 varje morgon för att sälja kläder. Vad göra nu? Hmm. Jag har ca 1,5 månad ledigt nu innan sommaren kommer emot och jag får återvända till butiken. Men visst, klart det finns att göra. Det är bara 5 dagar tills jag tillsammans med J, P och L hoppar på flyget som ska ta oss till Milano. Ge mig fredag NU!

Sen borde jag kanske läsa på inträdesprov också. Igår började jag tvivla igen på vad jag vill. Idrott och hälsa eller socionom? Det är frågan. Jag har iaf köpt en tv tills jag ska flytta, älska super ebjudanden.

Idag är det fotbollsträning för dom små. Ska bli roligt. Några nya flickor är dessutom på kommande. Extra roligt. Nu ska jag städa mitt klädskåp och slänga ut gammalt. Det svämmar över. Jag hoppas dessutom att jag snart slipper denna förjävliga flunssa.

Tack o Hej.

Kommentarer
Postat av: syster

jag sitter och smider planer för hur jag ska få dej övertalad att styra flyttlasset till åbo istället för hesa. nu sätts verkligen min övertalningsförmåga på prov. hejar på mej:)

2009-04-19 @ 17:32:58
Postat av: eva

e de slut me jobbande nu. jag som hade tänkt att jag sku ha komi o hälsa på dej till butiken i veckan.

vill oxo resa nånstans.

du kan slänga dina gammla kläder hem till mej:)

2009-04-19 @ 19:42:59
Postat av: Timo

Jag håller helt med din syster. Åbo skall d vara. Va fan ska du till Hesa o göra? ;)

2009-04-20 @ 13:46:33
URL: http://timootorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0