Avfärd om några timmar..

Jaa, då va den långa väntan över. Nu är det endast 5 timmar tills vi sätter oss i bilen påväg mot vanda flygfält. Denna semester ska bli så himla skön! Verkligen. Synd att Johan blir hemma dock :(

Gårdagen gicki fotbollens tecken och tränar skolning stod på programmet. En god taco paj, made by Johan, väntade på mig när jag anlände hem därifrån. Jag somnade som en prinsessa i hans armar och sov som en stock hela natten.

Idag var det också fotboll som gällde. Tränar skolning idag också samt egen träning och träning för yngre chicksen. Packning följde efter detta. Ett besök hos de härliga twinsen samt deras underbara parents hann vi också med. Trots att jag stressat som en dåre har den härliga filuren till pojkvän stått ut med mig, tack esking :)

Nu är allt packat och klart och de få timmar jag har kvar innan vi sticker iväg ska jag vara in "muschad" i min favorit. Ha de så skönt här hemma. De ska vi också ha nämligen, hehe ;)

SOL och VÄRME, Löööövli!
Adios!

En vecka går snabbt, Puppen!

Kommentarer
Postat av: ibrahimovic

haha, aj att juice ha fixa paj :d BRAAA! ha en trevlig resa! kram

2008-04-13 @ 03:04:29
Postat av: Ronaldinhosuperstar

Miss you.

2008-04-14 @ 19:28:45
Postat av: Ronaldinhosuperstar

Vitsi va de ska bli skönt att du kommer hem inatt!!:)

2008-04-20 @ 20:28:20
Postat av: ibrahimovic <3

åååja, nu ska du sen skriva om resan..! :)

2008-04-23 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0