Hata avsked

Kvällens farväl var hemskt. Tårarna var många och att för stunden fokusera på träning kändes väldigt avlägset. Visste att det skulle bli jobbigt, men inte såhär jobbigt. Avsked är alltid svåra, speciellt när man kommit någon såhär nära. Från att inte veta ett dugg om dig kände jag dig plötsligt utan och innan. Och det på endast några få månader. Kanske för att vi är så lika, upplevt och gått igenom samma saker..

Hursomhelst lämnar du oss nu och sticker iväg til andra sidan jorden. Men du kommer ju hem tillbaka. En liten tröst. Men du skulle inte alls behöva åka iväg. Stanna kvar här med oss!!

Jag saknar dig redan!

HATA AVSKED!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag kommer att sakna dig så gumman! Men snart ses vi igen! Och då kommer vi att fortsätta allt lika som förr. Håll upp humöret på plan, o se till att alla lyder dig ;) snart e vi återförenade och jag räknar ner dagarna redan tills vi ses. Puss på dig lilla sötisen, jag hör av mig strax från andra sidan potten. Och dessutom är jag endast ett facebook meddellande eller ett samtal från dig. PUSS!!

2008-08-13 @ 22:28:43
URL: http://jannica-finnberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0