Hänt

Dags för lite uppdatering igen. Helgen var en av de bästa helgerna. En lugn helg med underbart sällskap. Fredagen hade jag ledigt och besökte då Nylands brigad där det var öppna portarnas dag. Kul att se i vilken omgivning mannen lever sitt "andra liv" för tillfället. En skön fredag kväll spenderades hemma hos mig och jag var så lycklig över att ha min Johan ute.

Lördagen var det jobb och sen barnvaktande som stod på tapeten. Twinsens parents stack iväg på Diggiloo så för kvällen och natten var dom i "Oans och Assåsiis" händer. Vi besökte jakt föräningens sommarfest där vi grillade korv och umgicks och for sedan hem tillbaka där vi lirade lite boll, åt goda mumin "kesk", busa och mycket mer. Vi hade urkul och jag är så förälskad i dessa världens sötste tvillingar.

Tidig väckning blev det på söndag morgon 07.30, int får man sova länge med två busar som Linus&Oliver. Alfons Åberg tittande gjorde så att man kunde slumra till lite nu och då eftersom dom sitter som ljus när han uppenbarar sig i TV rutan. Under dagen degade Johan och jag bara. Såg fotismatch och bara mös. Jag var så nöjd när jag visste att jag fortfarande hade en natt med mannen. Hurra för lång ledigt! :) Träning på kvällen, en träning jag fort vill glömma. Gick käpp rätt åt helvete. Men visst, det måste gå skit ibland för att det ska kunna gå bra igen. Efter träningen bar det av till Johan där varma smörgåsar och grekisk sallad väntade på mig. Utsökt var det! Somnade gott (som vanligt) på älsklingen arm och kände mig lyckligare än någonsin.

Gårdagen var det jobb och träning. Fick även se mig besegrad i kortspel 13 spel i rad, sen gav jag upp. Men du hade bara tur Johan! ;) Idag har jag varit matt hela dagen. Hade planerat ett gym besök men somnade direkt efter jobbet och vaknade 2 timmar senare, så gym besöket var ingenting jag förverkligade. Piss. En annan dag.

Nu ska jag dra täcke över öronen och sova som en stock. Är dödstrött. Håller tummarna för att ni tar hem segern i Fredrikshamn. Gör många mål Johan! :)

  

                

Kommentarer
Postat av: Ääli

söta busar!

2008-08-12 @ 22:34:28
URL: http://alexandraas.webblogg.se/
Postat av: syster

lilla familjen;)

2008-08-14 @ 13:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0