Grattis Finland!

Min självständighetsdag har bl.a spenderats på gymmet där det blev ett styrketräningspass idag. Väldans skönt. Hastit hem efter det för att fixa mig färdig för vad som skulle bli en ooootroligt bra konsert, framförd av Carola. Tillsammans med mor och syster cyklade jag iväg till bollhallen, bänkade mig på 2 raden och njöt hela konserten igenom. Jag måste nog erkänna att hennes prat om Jesus och Gud kan bli lite överdrivet ibland, och att det hela ibland kan kännas lite som ett "väckelsemöte", men what the heck, den kvinnan har en g u d o m l i g röst. En röst som går rakt in i hjärtan och faktist berör. Drummer Boy och Himlen i min famn hörde till favoriterna idag. Men de andra låtarna kom alla på en stark andra plats. Hon lyckades skapa julfiilis för mig, tack!



              

Grattis Finland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0