Julfest

Jag har en super helg bakom mig. Fredagen var en 10-poängare. Jag har världens bästa fiilisfestare till kompis, det kan jag lätt konstatera. Som små tomtar traskade vi hem mitt i natten efter en dunderkväll på fé, lite små fulla och skrattade åt allt. Älska sånahär kvällar!



Lördagen hette lillajul och det betydde att julpynten fick komma fram, finally. Som jag har väntat! Bestämde mig för att slopa ljusstaken i år och köpa en ny stjärna som får pryda mitt fönster denna jul. Jag är nöjd. Mycket nöjd.

   

Idag har jag varit på julfest med flickor 96 födda. Boni och jag mötte Patrik och Uffe i en tuff bowling match men såklart var det vi som tig hem segern. Därtill har jag proppat i mig; Godis, popcorn, chips, örfilar, pizza, piroger och köttbullar som om jag sku ha fått betalt för det. Och mitt i veckan dessutom. Jag som har godisdag på veckolsutet. Men vad gör man när det är knytkalas? Nä, precis.



En realtivt nyklippt Ann-Sofie säger godnatt. Nu film: Hairspray!

Kommentarer
Postat av: sandra

fan va du e snygg i nya frisyren!! :)

2008-12-02 @ 22:06:40
Postat av: sandra

fan va du e snygg i nya frisyren!! :)

2008-12-02 @ 22:08:44
Postat av: Ida

Jaa, men det var ju kempe nice Anså! :)

2008-12-02 @ 22:59:27
URL: http://londonida.blogg.se/
Postat av: Vickan

Oj du e jättefin i pannlugg busis! :)

2008-12-03 @ 12:20:56
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: HannaH

Fint hår har du min vän!

2008-12-03 @ 13:37:06
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

very nice hair :)

2008-12-03 @ 23:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0