Så fel det kan bli...

Haha, måste dela med mig av en dialog som ägde rum igår när Boni och jag besökte Revyy för att lyssna på Mount Everest tillsammans med alla andra i åldern 40+.

Vi hade en stol för lite i vårt bord och såg att det fanns en ledig stol i "post-bordet".

Boni: Ursäkta, är den här stolen ledig? Skulle jag kunna få ta den?
Postiljon: Va?
Boni: Får jag ta stolen? Är den ledig?
Postiljon: Va?
Boni (lite irriterat) : FÅR JAG LÅNA STOLEN?
Postiljon: Aj vill du dansa? (Stiger upp och är påväg mot henne helt i sitt esse)

Givetvis tycker ni inte det är lika roligt som vi tyckte. Men vi skrattade iaf halvt ihjäl oss. Samtidigt kan jag också dela med mig av en händelse som just ägde rum.

Mamma på soffan i lite sömnigt tillstånd: Tack för mjöden! (Hon menade förstås glöggen, hah!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0