Förväntansfull och trött

Vet inte vad som finns inuti mig som gör att jag ständigt är trött. Huvudvärk har jag också, och flunssan som började i maj har inte ännu velat ge med sig. Fiilis. Men de är bara att orka. I denna värme ännu till. Men visst glädjs jag åt att det äntligen blivit lite sommarvärme trots att jag står i butiken dagarna i ända. Klart man helst av allt skulle vilja ligga ute i solen men jag har det bra tillsammans med Sandra. Vår underbara humor flödar, speciellt sådana dagar som idag, då det är riktigt riktigt varmt. Man vet aldrig vad vi kan hitta på :D

Imorgon kommer att vara en bra dag. Johan slipper ut över helgen och det kommer att säga "chi-ching" på kontot. Känner mig också nöjd efter helgens jobb-putki när jag tittar i plåmsarn. Extra pengar är det aldrig fel på, men visst kändes det jobbigt och tungt just då när man var inne på 17 timmen och visste att man får sova ca 5 timmar för att igen sen arbeta 9 timmar, men det var det värt. Vi hade roligt med Piidi på magasinet och tiden gick fort sen trots allt! :)

Kommande helgens planer är Gräsplans-Cup i Kimito med mina små-flickor samt Hangö OS! På lördag kväll bär det av till Bäckströms residens för att tillsammans med Johan, Timo, Matias, Eddie, Jannica, Boni och Mia tävla om vem som kammar hem segern i Hangö OS 2008. Jag är väldans förväntansfull!

Just nu är jag avundsjuk på Ääli som förmodligen ligger på bryggan i Bolax och har det skönt. Jag vill också! För mig bär det istället snart av på träning i denna hetta. Jess.

Ha de bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0