Rolig helg

Det är med ett leende på läpparna jag blickar tillbaka på den gågna helgen. Förtjänst nummer 1 var förstås Johan som med sin värmande kram när jag hämtade honom vid porten än en gång fick mig att inse att jag bara inte kan få nog av denna man. Jag blir lycklig bara av att ligga och titta på honom. Härlig känsla att få spendera hela helgen med honom. Vi gick ut och äta på fredag kväll och La Vida bjöd på underbart god mat och så var ju sällskapet det absolut bästa!

Lördagen var det jobb som gällde och sedan ettans match. Tråkig förlust men vad gör man... Efter matchen bar det av mot Österby där ett gäng glada brudar samlades för grillfest. Vackert väder och bra musik påminde oss om att de faktist ÄR sommar trots att man inte sku tro det. Ettan besöktes där bra fiilis fortsatte. Tackar alla för en trevlig kväll. Hade hur kul som helst. Jag somnade gott i Johans armar medan Jannica i rummet bredvid somande gott med sina armar runt Teddi som hon så snällt frågade om hon kunde få sova med. Och visst lånar man alltid ut kramisar till såna som känner sig ensamma ;)

Söndagen var däremot lite värre. Men ändå inte så farlig. Jag besökte ettan igen med Boni, Eddie, Mia, Timo, Jannica, Johan och Annalena men denhär gången var det för att äta. Nami Nami. Mini-golf stod sedan på schemat vilket var kul. Efter det bar de hem för chill-i-dill före träningen. Rolig träning med bra fiilis fast man nog mått bättre på fotisplan förut. Lite bollande ägde rum efter träningen och Janni, Boni, Jossan och jag fick se oss besegrade av Timo och Johan. Piss sa vi... :D

Ett tungt farväl var det igår kväll när jag körde in honom igen. Men nu i veckan blir det nog besök på brigaden, aspelut.
Jag älskar dig Jukki..

Nu ska jag sova. Match imorgon. Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Janni

Ahhh tack själv för ett härligt veckoslut. Hälsa Teddi, jag saknar honom lite ;) Ses ikväll my love!

2008-07-22 @ 10:03:12
URL: http://jannica-finnberg.blogspot.com
Postat av: sandra

uppdatering tack,jag har tråkit... :)

2008-07-29 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0