Skrattretande

Haha, håller på att skratta ihjäl mig pga tv programmet Crowned som hade premiär på Sveriges tv3 alldeles nyss. Programmet handlar om mammor och deras döttrar som tävlar mot varandra i en slags skönhetstävling. Det är nog bara att konstatera att folk kan vara så in i hilviti trötta. Men ren underhållning var de ju nog!

Idag har jag varit på jobb, det var trögt att stiga upp idag morse och jag har kännt mig trött hela dagen. Sjuk i musklerna är jag med från gårdagens match. Äntligen en seger vilket betyder att vi gick vidare eftersom gårdagens match var Cupmatch. Nu är det 2½ vecka paus och sedan kör det igång igen. På tal om fotboll hoppas jag att kvällens semifinal blir en spännande match.

Vill att det blir lördag nu så att man får åka ner till Hangö för att se på beach-fotis och heja på pojken. Kanske det blir festas i Hangö sen också, vem vet? Kul sku det iaf vara. Nog blir det väl så... :)

Midsommar-helgen gick finfint. Spenderade den i skären med mamma, Lasse och Johan. Det var en lugn men ack så skön helg. Jag konstaterade för mig själv att jag suger i pilkasting efter att jag vunnit endast 1 av ca 30 tävlingar mellan Johan&mig. Hejja. Min fiskelycka var däremot bättre, drog upp måååånga firrar. Bl.a. gädda både på metspö och svirvel, braxen och tooosn abborrar. Helgen var alltså mer än lyckad och jag tackar speciellt dig Jukki för alla roliga skrattstunder, ciderpimplas på berget, pilkastning, myspys och allt annat skojit vi gjord. Hoppas du had en lika trevlig helg som jag :)

Tack och Adjö


                  
                              Älska skäri livet

                  

                  

Kommentarer
Postat av: Timo

Fina bilder =)

2008-06-26 @ 15:21:08
URL: http://timootorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0