Halloweeen...

Igår firade vi Halloween här hemma på vårt eget lilla sätt. Jag fixade till en pumpa dagen till är för att få rätt fiilis. Transformers filmen fick underhålla oss, och skötte det med bravur. Brukar inte gilla dedär robot filmerna men denhär tyckte jag var bra. Mina favorit snack, nämligen gröna äppel doppade i smält choklad proppade jag i mig. Gud så de kan var gott! Ni måste prova det! :)

Idag har jag hunnit med Barnloppis där jag hjälpte Linda sälja. Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig färdig. Ska och sjunga på ett dop. tralalalaaaaa, hoppas det går bra. Jag är lite nervös. Iiik.


Kommentarer
Postat av: syster

vad mysigt lillis!

2008-11-03 @ 12:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0