Helgen

Jag har haft en skön helg tillsammans med min soldier-boy. Fredagen var det middag hos Johans bror och sambo som gällde. Vi avnjöt underbart god rådjursfile och tiden flög iväg. Det är nog som ordspråket säger, tiden går fort när man har roligt. Lördagmorgon betjänade jag kunder mellan 9-13 för att sedan direkt sticka iväg till bollhallen där den årliga junioravslutningen ägde rum. I sällskap av BonBon delade jag ut priser till de söta juniorerna. Alltid lika roligt att se hur de yngsta är i sitt esse över att stå framför alla och ta emot sitt pris. Lite småfnittriga och nervösa. Man minns ju själv hur man var på avslutningarna ;)

Efter avslutningen tog jag fram mina bagar talanger och fixade en tårta till Johans kalas. Eftersom killen är fotbollstokig tyckte jag att de absolut måste vara fotbollsmotiv på tårtan. Lättare sagt än gjort. Men efter mycke påtas och några svordomar lyckades jag åstadkomma en fotbollstårta. Hurra för Bagar-Anso!

Kalaset bjöd på många godsaker och jag åt som aldrig förr, och gott va de! Hann även busa med världens goaste ungar Linus&Oliver. Och det är definitivt alltid lika roligt.

Lördagskvällen blev lugn, kortspel och tv tittande. Perfekt. Vi somnade tidigt och väcktes sedan på söndagmorgon av det hemska blåsvädret som härjade utanför. Vinandet utanför fönstret fick oss dock att somna om lika fort som vi vaknat. Tillslut pinade vi oss ändå upp för att åka iväg och rösta. Senare mot eftermiddagen bar det för min del av mot Österby skola där jag möttes av ivriga juniorer som ville träna fotboll.

Även söndagskvällen blev lugn. Körde in pojken till brigaden och for själv hem och kröp ner under täcket. Jag somnade med ett leende på läpparna efter att jag konstaterat för mig själv att jag har världens finaste pojkvän...

        


Kommentarer
Postat av: ibrahimovic <3

vacker tårta Ann-sofie :) va fan ska du till USA o göra?? låter spännande!

2008-10-28 @ 09:15:59
Postat av: Anonym

Oj, kakan blev verkligen fin! du kan nog du! :)

2008-10-28 @ 15:25:52
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: Jannica

Namen Assasii... Vilken fin kaka! Hey vet du vad, only 43 days to go!!!! WOOOOOH!!

2008-10-29 @ 02:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0