Avsked

Igår tog jag, tillsammans med Ääli avsked av vår bästaste Ida. Det var ett jobbigt farväl på flygfältet och miljontals tårar rann ner för våra kinder. Det tog riktit sjukt i hjärtat, och magen vände sig upp-och-ner-och-hit-och-dit. Ingen rolig känsla alls detdär då en av dem man tycker mest om lämnar en för en tid. Ser verkligen inte fram emot den 14.10. då den andra hälften åker ivåg på sina upptäcksfärder långt långt bort. Denna höst kommer kännas deprimerande och tung utan Er, mina finaste...

            

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haloj!hu e de?hördu det blir ingen step för mig idag,jag känner mig int så bra=/ jag tänkte ta en promenad nu istället...vi får ta tag i saken när jag kommer hem från turkki istället :) puss

2008-09-11 @ 17:16:22
URL: http://alexandraas.webblogg.se/
Postat av: Elina

Gulligt foto!

2008-09-12 @ 22:12:28
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0