Bloggtorka

.. är precis vad jag lidigt av. Har inte riktigt hittat orken och inspirationen för att plita ner ett nytt inlägg, men nu gör jag ett försök. Jag har hunnit med en hel del sedan sist jag skrev.
 Besökte alltså Sweariket med underbart sällskap. Coldpaly konsert stod på tapeten och jag har bara ett ord att beskriva konserten med: GÅSHUD! Herregud vilken bra konsert. Definitivt den bästa jag varit på. Chris Martin är otrolig. Hans energi på scenen samt hans perfekta sång live. Allt. Tänk er en fullsatt Globen (ca.15.000) sjunga med i Fix You, håret reste sig på armarna. Det var nästan så att tårarna kom. Som ni läser nu har jag alltså upplevt världens hittills bästa konsert, och jag kan garantera att mina medresenärer är av samma åsikt.

Nåväl, vi hade syster-time i Stockholm också, vilket innbar... SHOPPING. Jag hittade vad jag ville ha och njöt av tillvaron. Tack Sis för den underbara trippen. Vad skulle jag göra utan dig? Nej precis, ingenting!

För att helt byta samtalsämne är fotbolls säsongen över för i år. Vi lyckades hålla oss kvar i div. 3 som var vårt mål, tur det. Så nu är det paus, och nästa helg bastukväll. Då är det fullt öös, eller hur tjejer? :)

Idag har jag bakat en tårta till min arbetskompis, varit på jobb, ätit mammas goda potatismos och ungskorv samt klarat av ett svettigt Body Step pass på gymmet. Pratade även med Jägare Estlander idag, äntligen. Har inte gjort det sen söndagen. Jävla skog och läger!

Nu ska jag kolla på Lyx fällan fast jag är sjudundrades sömnig och kommer att somna på soffan vilken minut som helst.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0