Säsongen drar igång.

Idag börjar ä n t l i g e n  det roliga som jag så länge väntat på. Fotbolls säsongen drar nämligen igång. Ikväll blir det paj hos Bäckströms före avspark på Rukki Arena där HIK möter VJS. Jag är i mitt esse. Heja HIK. Trodde aldrig jag skulle säga "Heja HIK", men va gör man inte för killen?? :) Det ska bli roligt att se Johan spela. Du behöver inte känna någon press J, men jag förväntar mig att du gör 2 mål idag!

Nästa veckas tisdag har vi vår första serie match. Också något att se fram emot. Det är verkligen roligt nu när allting börjar. Fiilis 3000. Je je jee!


Kommentarer
Postat av: johan

fölåt, men de blev ju bara 1... :(

2009-04-22 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0