Helgen som gått.

Jag har riktigt bra dagar bakom mig. Torsdagen hade vi fullt hus här på Eriksgatan med utgång på tapeten. Vad kan man annat säga än att man har världens härligaste shack runt sig? Man har alltid lika roligt med dem.







Det var en rolig kväll som sagt. Mindre roligt att stiga upp på fredag morgon och åka hem till Ekenäs med tåget 08.55. Det har aldrig varit så skönt med frisk luft som det var att gå de 50 metrarna när jag böt tåg i Karis. Väl framme i Ekenäs traskade jag till Kungsgatan 7 där jag spenderade hela dagen med att sälja jeans, packa julklappar och äta pepparkakor.

Fredagkväll innebar studentfest. Alexandra kom till mig och tillsammans med Johan körde vi iväg till Nico. Där bjöds det på godsaker och trevligt folk var på plats. Vi är givetvis mycket stolta över Nico som äntligen fått den vita mössan ;)



Kvällen fortsatte hos Christina och sedan vidare till Fé. Jag agerade kusk men hade minst lika roligt för det. En lyckad kväll var det, verkligen.

Lördagen var det jobb igen, långlördag, vilket betyder att vi hade öppet till kl.16. Efter det var det hastigt hem och byta om och sedan vidare till Sportten på lillajulsfest. Återigen en väldigt lyckad kväll med trevligt sällskap och roligt program. Jag mötte upp Ääli och gängi och så for vi till Ettan. Där var proppfullt. Men vad gör det när man har de härligaste runt en, då blir kvällen hur bra som helst fast krogen e tömd på folk :)

Söndagen bar det av på "So this is Christmas" övning. Det gick mycket bra och jag längtar till den 20 december då jag kommer att få julfiilis påriktigt. På kvällen kollade mamma och jag på balen, det är ju nästan ett måste att se klänningarna..

Måndag bar det av på jobb igen och sedan tillbaka till Åbo. Och vad är härligare än att komma hem till en skinande ren lägenhet och mat som står på bordet? Tack Johan.

Idag har jag sagt hejhej åt syster som åker iväg till France imoron, jag är nog lite avis. Jag vill också på resa.

Kommentarer
Postat av: A

jaa nog e de ju så att man har roligt tillsammans om fiilisen fortfarande finns kvar då man e ensam på dancefloor :D

2009-12-09 @ 20:17:40
Postat av: anna

E So this is xmas alltså den 20?? :)

2009-12-10 @ 18:11:21
URL: http://www.lindberghini.com/anna
Postat av: Ann-Sofie

Javisst Anna, be there :)

2009-12-10 @ 20:47:27
URL: http://ansos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0