It's Friday, i'm in love.

Mm, de e klart jag e. Skönt med fredag. Bestämde mig för att åka ner till Hangö och överraska Johan när han tränade. Hade ingen aning om att en hemresa därifrån kunde vara så underhållande. Vi gala i takt med bl.a. "That's not my name", "Untouched" och "Dangerous" (som vi också lekte världens coolaste rappare till) och hoppades på att ingen mötande bil skulle se vad vi höll på me. Tur så va de mörkt. Haha.

Avnjöt mammas goda paj när vi kom hem och nu är det let's dance som gäller. Jag mår bättre idag vilket innbär Åbo imorgon. Jeei. Vi ska shoppa lite, ha tacomiddag, kanske gå på bio och som tidigare nämnt leva lyxliv. Men innan vi kan starta ditåt har jag en halv dag jobb att klara av. Men de e piece of cake. Tiden går fort när man har roligt.

Gonatt och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0