Hakuna Matata...

... man e lycklig vardag.... Så känner jag nu. Jag har varit på strålande humör de senaste dagarna. Trots funderingar och små incidenter har inte humöret dragits ner, nejdå, jag känner mig så lycklig.
Det är fredag, jag är ledig imorgon, vi har turnering imorgon, mina planer för hösten är så gott som klara och mamma har stekt plättar åt mig. Man kan ju inte klaga.

Hela veckan har gått väldans fort. Nya vårkläderna har börjat komma in till butiken vilket får mig att lääängta efter våren och sommaren. Men det går fort, det vet jag.
 

Kommentarer
Postat av: storasyster

oj, här klagar man över dålig uppdatering och så är det min dator som vägrade visa ditt senaste inlägg:)

2009-03-06 @ 20:07:12
Postat av: storasyster

T tyckte att det finns en slående likhet mellan dej och bilden ovanför:)

2009-03-06 @ 20:08:07
Postat av: anso

hehe,tycker du de? Man får väl tacka, antar jag? ;) ja just de, sluta klaga! ;)

2009-03-06 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0