Kvinnodagen!

Vi knep guldet i gårdagens turnering. En härlig kväll/natt med världens bästa lagkamrater och världens bästa supportrar. Hehe. Johan får 10 poäng som valde att spendera sin lördag kväll i en lätt kylig hall i Nummela i 8 timmar. Men fiilis med guld, jeeei. Och dessutom fick vi med oss en Bokal hem, flickor! ;)




Idag har jag varit lat. Eftersom vi var hemma först ca 03.00 har man varit lite seg idag och därför har jag prioroterat att äta chips, choko och ton med godis framför allt vad motion heter. Trots detta har jag iaf lyckats åstadkomma en träning för 00-01:orna samt besökt grannstaden för att se på fotboll med Johan. Akademin-FC Västnyland stod för "underhållningen"...

Åt sedan mammas goda fisk och sov efter det lätt 2 timmar. Skööönt sa vi, steg upp, mala lite och la oss på soffan. Produktivt, javisst! Jag har också sett Johan krypa omkring i huset med mammas krycka och lekt att han besvarat vårt land (tydligen längtar han tillbaka till det militära.) Jag trivs utmärkt i Js sällskap, han får mina magmuskler att arbeta. Jag är löjligt lycklig tillsammans med honom och dessutom löjligt kär.

Nu Beck. ( Hur störande är det inte när tv4 sänder Nyheterna mitt under filmen??? Aaaaahhhh.....)


Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Nek

Vem e de som står längst ti vänster me röda byxor?

2009-03-10 @ 16:19:11
Postat av: ann-sofie

tränare Rasmus :)

2009-03-10 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0